אודות

היי, אני בן. מה העניינים? אני רמת שרוני במקור, יליד 81', ואני מתפרנס דרך האינטרנט. אני עושה את זה כבר מעל 8 שנים.

אני מרגיש מאוד בר מזל שיש לי את האפשרות לנהל את הסגנון חיים שאני מנהל. אני נשוי לאישה יפיפייה, ויש לנו ילדון מתוקון ומדהים. למרות שאין לי מכונית יוקרה, אין לי גם פנטהאוס, אבל באמצעות מקצוע השיווק באינטרנט אני מצליח לנהל סגנון חיים שמאפשר להקדיש זמן למשפחה ולתחביבים, וזה הרבה יותר חשוב עבורי.

איך הכל התחיל? כניסה לעולם השיווק באינטרנט

זה קרה אחרי שסיימתי את התואר הראשון בפסיכולוגיה. השנה – 2007. למרות שעברתי מתא"ם (ה-GMAT לפסיכולוגים) ברמה שיכולתי להיות פסיכולוג, עולם השיווק קסם לי יותר.

התחלתי לעבוד במשרה מלאה בחברת קידום אתרים, וגיליתי שאני ממש אוהב את התחום. צמחתי יחד עם החברה, ולוויתי לקוחות גדולים וגם לקוחות קטנים שגדלו בעזרת ויחד עם הקידום שביצענו עבורם (למשל חברת לופה). העבודה עם לקוחות גדולים כמו הולידיי אין ובנק לאומי הייתה מרתקת, אבל בשלב מסויים הרגשתי מיצוי.

יציאה לעצמאות

זה קרה במקביל להתפתחות של פרוייקט שעבדתי עליו עם חבר, אתר לימודים שמרכז את כל המידע על הקורסים השונים בארץ – קורסיסט. מכיוון שהייתי צעיר ללא מחוייבויות, החלטתי להתפטר, ולהקדיש את כל זמני בפיתוח של קורסיסט ועוד אתרים שאקים.

כשעבדתי בחברת קידום האתרים השיטות שהשתמשנו בהן היו מגוונות: החלפת קישורים, יצירת קישורים מפורומים, אופטימיזציה של קוד ועבודה על עוד מעל 200 גורמים המשפיעים על הדירוג של התוצאות בגוגל. בזמן העבודה הייתה תחושה כאילו אנחנו מנסים כל הזמן להערים על גוגל, לחשוב צעד אחד לפניו. זו תכונה מאוד אופיינית לחשיבה הישראלית, אבל בעסק החדש רציתי לנסות משהו אחר.

הגישה שנקטתי הייתה שיווק באמצעות יצירת תוכן איכותי. לא טקסט, תוכן. תוכן זו הגדרה הרבה יותר רחבה, שכוללת כתיבת טקסטים אבל גם יצירת סרטונים, כלים חינמיים, אפליקציות, אינפוגרפיקות ועוד.

סטארט אפ

בשלהי 2012 התחלתי לעבוד על סטארט אפ עם רעיון גרנדיוזי: אתר מרקטפלייס שיאפשר לגולשים להזמין אמני במה (ליצנים, קוסמים, רקדניות וכו') דרך האינטרנט. פיתחנו את האתר, שהחל לקבל הזמנות ופידבקים חיוביים. לצערי העסק לא הצליח להתרומם ובאמצע 2015 סגרנו את האתר סופית.

עצמאות שנייה והסיבה שפתחתי את האתר הזה

כעת אני שוב יוצא לדרך עצמאית, הפעם ללא שותפים (מלבד אישתי המדהימה). המטרה שלי היא לנצל את הידע שרכשתי בנושאי תוכן שיווקי כדי לעזור לעסקים אחרים לפתח את העסק שלהם. באתר אשתף אתכם בפרספקטיבה האישית שלי לגבי איך לפתח עסק מנקודת 0 ועד להצלחה משמעותית. כיום יותר ויותר אנשים מרוויחים את לחמם דרך האינטרנט, בעבודה מהבית או בעסק עצמאי עם מעט עובדים. ישראל מציגה קשיים מיוחדים שלא פשוט להתמודד איתם. אני מקווה שאצליח להעביר כיצד אני התמודדתי עם קשיים אלו לכם הקוראים.